trustpilot

jurken online kopen

  • Vóór 16 uur besteld:
    morgen in huis
  • Gratis retourneren
  • Advies nodig?
    Bel ons: 013 4687821

nieuwe collectie jurkjes

nieuwe jurkjes srndpty

SuperTrash

Helemaal hot en happening in de fashion industry op dit moment is het merk SuperTrash. Wereldwijd rond de 1800 verkooppunten en te koop in 24 landen: deze cijfers getuigen van grote successen. Het label is in 2002 ontstaan in Los Angeles onder het bewind van Ava Riley, een echte socialite uit Hollywood. In 2004 weet de Brabantse Olcay Gulsen de Europese licentie van het merk te bemachtigen en het merk commercieel onder de aandacht te brengen. Olcay stelde een totaalcollectie van luxueuze kleding, schoenen en accessoires samen die meteen aansloeg en in 2008 neemt ze het merk volledig in eigen hand. Hierbij had zij een duidelijk concept: SuperTrash moest staan voor een celebrity lifestyle gecombineerd met een extreem goede prijs. Je hoeft niet je hele maandsalaris in te leveren om er mooi uit te zien. Hier ligt dan ook de kracht van het merk, een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Massaproductie is echter niet de ambitie, alles wordt met liefde gemaakt.

 

 

supertrashjurken supertrash

supertrash collectie

Veelzijdig SuperTrash
Een designerteam van zes mensen werkt aan alle collecties, waarbij Olcay zelf de eindverantwoordelijk is voor de stijl. Hoofdkantoren zijn verspreid over de hele wereld, van Amsterdam tot New York, evenals de brand stores. Vrijwel elke werknemer bij SuperTrash is tussen de twintig en dertig jaar oud, waardoor ze dus allemaal onder de doelgroep van het merk vallen. Iedereen is daardoor goed geïnformeerd en up-to-date.
Het merk is er voor de onafhankelijke vrouw met een gevoel voor mode,  de echte it-girl.  Wereldwijze vrouwen met een uitgesproken persoonlijkheid die een succesvol leven leiden, weten wat ze willen en zeker niet achteruit deinzen voor een verrassend element in hun outfit. Maar het label beperkt zich niet tot deze doelgroep. De collecties zijn sophisticated, sexy en op en top vrouwelijk. Basics van jersey en knitwear vormen de basis van de collecties, welke worden aangevuld door items volgens de laatste fashiontrends. Veel zijde, kleurrijke prints, korte broekjes, jurkjes,  rokjes, leren leggings en silhouetten welke geïnspireerd zijn op de catwalklooks. Ook jonge meiden kunnen hun hart ophalen bij SuperTrash, er is namelijk een speciale Girls lijn opgericht. Daarbij is het merk uitgebreid met een parfum en een lingerielijn, die ook zowel gericht is op vrouwen als jonge meiden. Om het af te maken heeft het label een glossy magazine met een driemaandelijkse oplage van 60.000 exemplaren wereldwijd. Al met al, het imperium SuperTrash is niet meer weg te denken uit de huidige fashion industry en dus ook niet bij Dresses Only!


Olcay Gulsen              Logo