Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw favorieten artikelen in de Shopping bag, ben je klaar met winkelen? Klik vervolgens op de shoppingbag en controleer of jouw gekozen maat klopt. Klopt dit allemaal? Klik dan op afrekenen.

Gegevens

Bij het afrekenen vul je jouw persoonlijke gegevens in. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. 

Verzendmethode

De verzendmethode staat standaard ingesteld op DPD en is gratis. Ook is het mogelijk om jouw bestelling af te halen op een PostNL locatie, in dit geval wordt jouw bestelling verstuurd via PostNL. Indien je woonachtig bent in het buitenland, worden de verzendkosten automatisch berekend. Als laatste kies je de betaalmethode en rond je jouw bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail.

 

 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling de bestelling nog wijzigen?

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze zo spoedig mogelijk door ons verwerkt. Mocht je iets willen wijzigen, neem dan voor 12 uur 's middags contact op met onze klantenservice. Zij helpen jou graag verder met het eventueel wijzigen van de bestelling.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Een kortingscode kun je toevoegen in je winkelwagen, je vult de kortingscode in in het kortingscode veld. Per bestelling kun je maximaal één kortingscode gebruiken. Let op! Een kortingscode is niet geldig op artikelen uit de sale.

Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

Bij Dressesonly kun je kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • KBC/CBC
  • Belfius

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, maar het is wel afgeschreven, wat moet ik doen?

Het zou kunnen dat de e-mail met de bevestiging in de spambox terecht is gekomen of dat je een verkeerd e-mailadres hebt doorgegeven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice.

Verzending & levering

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen binnen Nederland worden met DPD geleverd. Indien je op werkdagen voor 14:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling (binnen Nederland) de eerstvolgende dag bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen).

Wat zijn de verzendkosten?

Ben je woonachtig in Nederland? Dan zijn de verzendkosten bij bestellingen boven de 50 euro gratis! Verzendkosten naar het buitenland worden automatisch aangepast aan de hand van het door jouw gekozen land.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket gereed is voor verzending, ontvang je een verzendbevestiging. Hierin staat een link met een Track & Trace code.

Let op! Heb je jouw bestelling na vijf werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Er mist een artikel in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Oeps! Het kan helaas gebeuren dat er iets is misgegaan bij het verwerken van jouw bestelling. Indien je een artikel mist van jouw bestelling, willen we je vragen om direct contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice neemt jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Ik heb een verkeerd artikel/beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij het verwerken van jouw bestelling. Mocht dit voorkomen, willen we je vragen om direct contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice neemt jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing! 

Retouren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer de artikelen voldoen aan de voorwaarden kun je deze retourneren. Je kan ervoor kiezen om jouw retourpakket langs te brengen op ons hoofdkantoor in Alphen aan den Rijn of te verzenden via ons portaal. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag (via Mollie).

Stap 1
Vul jouw postcode en ordernummer (bijvoorbeeld: DO0010010920) in.

Stap 2
Je ziet hier een overzicht van jouw bestelling, geef aan welk item je wilt retourneren en de reden van jouw retour.

Stap 3
Deze stap spreekt voor zich, je ontvangt jouw geld terug zodra de retour bij ons is verwerkt.

Stap 4
Het dichtstbijzijnde afleverpunt wordt getoond en ook zie je dat er 5 euro retourkosten in rekening worden gebracht. Deze kosten worden verrekend met jouw retourbedrag.

Stap 5
Vul je telefoonnummer in en bevestig jouw retour. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een retourlabel in je mailbox! Plak deze op de doos en breng jouw retour naar het dichtstbijzijnde afleverpunt. Bewaar het bewijs van afgifte goed, zodat jouw retourpakket altijd te traceren is.

 

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Zodra je jouw retour hebt aangemeld via ons portaal ontvang je een retourlabel van PostNL. Hiervoor wordt 5 euro  in rekening gebracht. Deze kosten worden verrekend met jouw retourbedrag.

Kan ik artikelen uit mijn bestelling omruilen?

Bestelde artikelen kunnen helaas niet worden omgeruild. Wil je een artikel opnieuw bestellen in een andere kleur of maat? Bestel dan het gewenste artikel opnieuw!

Hebben jullie mijn retour al ontvangen?

Wanneer je een pakket retour hebt verstuurd, kan het maximaal 14 werkdagen duren voordat we jou retour hebben ontvangen en verwerkt. Als wij jouw retour hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin informatie over de terugbetaling. Heb je na 14 werkdagen nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Miinto

Waar kan ik mijn platform gerelateerde vragen stellen?

Vragen met betrekking tot jouw bestelling bij bol.com of ToBeDressed (zoals bijvoorbeeld terugbetaling retour, retour formulier) kunnen wij helaas niet beantwoorden. Wij raden je aan om contact op te nemen met bol.com of ToBeDressed zelf.