trustpilot

jurken online kopen

  • Vóór 16 uur besteld:
    morgen in huis
  • Gratis retourneren
  • Advies nodig?
    Bel ons: 013 4687821

nieuwe collectie jurkjes

nieuwe jurkjes srndpty

Klantenservice

Ruilen en retourneren

Alle artikelen van Dresses Only kun je ruilen of retourneren met uitzondering van oorbellen en lingerie. Dit in verband met hygiëne.

Ruilen
Ruilen mag binnen 14 dagen. Je stuurt het artikel dat niet past of niet naar wens is, terug met het gratis retouretiket. Het vervangende item bestel je in de webshop. We storten het aankoopbedrag van het eerste kledingstuk terug op je rekening. Je vervangende kledingstuk heb je al de volgende dag in huis. Vergeet niet om een volledig ingevuld retourformulier mee te sturen met je retourzending. Zonder ingevuld formulier kunnen wij je retour niet in behandeling nemen. 
  

Retourneren artikelen
Past je aankoop niet of had je er wat anders van verwacht? Dan willen wij dat graag weten. Zo kunnen wij onze artikelen nog beter aan jouw wensen aanpassen! Dus mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden of enige verplichting aan ons retourneren. Dat kan gratis via een postkantoor bij jou in de buurt. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.


Volg voor het retourneren van je bestelling de volgende stappen: 

1. Vul het meegezonden retourformulier volledig in en vergeet niet je naam erop te zetten! Stop het in het pakket met de artikelen die je wilt retourneren. 

2. Plak het meegezonden retouretiket op je pakket en sluit je pakket goed af. 

3. Lever je pakket gratis in bij een postkantoor in de buurt. 

Na ontvangst van je retourzending wordt bij een ruiling het gewenste artikel per ommegaande verzonden. Wil je liever je geld terug? Dan wordt het tegoed binnen 10 werkdagen teruggestort (via onze betalingspartner Buckaroo, dit kan je dus terugzien op je rekeningafschrift) op de rekening of de creditcard waarmee je destijds betaald hebt. Wil je een artikel ruilen, dan stuurt Dresses Only eenmalig een nieuw artikel kosteloos naar je toe.

Beschadigde zending
Dresses Only streeft naar goede kwaliteit. Is je bestelling onverhoopt toch beschadigd bij ontvangst? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en houd je bestelnummer bij de hand. Tijdens kantooruren zijn we te bereiken op 013-4687821. Je kunt ons natuurlijk ook mailen via  klantenservice@dressesonly.nl. Samen zoeken we naar een gepaste oplossing. Bij een terechte klacht vergoeden wij altijd de verzendkosten. 

Onvolledige zending
Dresses Only streeft ernaar een bestelling compleet te leveren. Soms is dat door omstandigheden niet mogelijk. Is je bestelling niet compleet en heb je geen bericht van ons ontvangen, neem dan contact met ons op via
klantenservice@dressesonly.nl en vermeld hierbij je bestelnummer. Wanneer een bestelling niet compleet verstuurd kan worden, nemen we normaliter meteen contact met je op.

Verkeerde artikel(en) ontvangen
Heb je een artikel besteld, maar per ongeluk een ander artikel ontvangen? Onze excuses! Natuurlijk mag je het artikel binnen 14 dagen kosteloos ruilen. Meld ook dan je pakket aan via retouren@dressesonly.nl. 

•Zoek op de website een ander artikel naar wens uit. Controleer goed of je maat aanwezig is.
•Stuur ons een mailtje met als onderwerp ‘ruilen’. Vermeld in dit mailtje je ordernummer en welk artikel je graag zou willen hebben. Indien voorradig, zullen we het product voor je reserveren.
•Stuur het ontvangen artikel, de factuur met daarop de reden van retournering en een uitdraai van het mailtje dat je ons hebt gestuurd in de originele verpakking naar ons op. Natuurlijk kun je gebruik maken van onze service voor gratis retourneren. 
Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.

Annuleren
We annuleren bestellingen die nog niet betaald en verzonden zijn alleen op basis van een gegronde reden.  Heb je een gegronde reden om te annuleren? Stuur dan een e-mail naar  klantenservice@dressesonly.nl. Wij beoordelen je verzoek zo snel mogelijk. Bestellingen die betaald zijn kunnen wij niet annuleren. 

Klachten
Heb je een klacht, vind je dat iets beter kan of heb je andere suggesties? Wij horen het graag! Stuur een e-mail naar klantenservice@dressesonly.nl.

Klik hier voor onze veelgestelde vragen.  

’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’