.

Webshop keurmerk
cart

Geen items.

Klantenservice

Ruilen en retourneren

Alle artikelen van Dresses Only kun je ruilen of retourneren met uitzondering van oorbellen en lingerie. Dit in verband met hygiëne.

Ruilen
Ruilen mag binnen 14 dagen. We hebben daarvoor de volgende regels opgesteld.

Wil je jouw artikel ruilen voor een andere maat? 
1. Kijk in de shop of het artikel nog aanwezig is in de maat die je wilt ontvangen
2. Stuur een e-mail naar klantenservice@dressesonly.nl met daarin jouw bestelnummer, het artikel en de maat die je van dit artikel wilt ontvangen. Wij reserveren deze dan alvast voor je.
3. Stuur je pakket met een ingevuld retourformulier (is ingesloten) naar ons toe via een Kiala Punt (Nederland en Belgie) of PostNL. Een pakket retourneer je bij Kiala door het af te geven op een betreffend Kiala Punt. Je krijgt een barcodekaartje mee als inleverbewijs. Kies je voor retourneren via PostNL, dan is het belangrijk dat je het antwoordnummer van Dresses Only (Antwoordnummer 60314, 5000 VB Tilburg) op het pakket vermeld en het oude etiket verwijderd of duidelijk doorstreept. Bewaar je inleverbewijs dat je krijgt bij het inleveren aan de postbalie. Zonder dit inleverbewijs kunnen wij eventueel zoekgeraakte retourzendingen niet terugbetalen.  
4. Na ontvangst van je retourzending sturen wij eenmalig kosteloos het vervangende artikel naar je toe.

Wil je een ander artikel ontvangen?
In dat geval stuur je je retourzending naar ons op. Download het retourformulier en voeg dit toe aan je bestelling. Voor het nieuwe artikel plaats je een nieuwe bestelling in de shop. Je hebt je vervangende artikel dan al de volgende werkdag in huis. Wil je liever wachten tot jouw retourzending binnen is? Reserveer dan alvast jouw vervangende artikel door een e-mail te sturen naar klantenservice@dressesonly.nl.

Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten. Dresses Only stuurt eenmalig een artikel kosteloos toe in geval van ruiling. Wil je nog een keer ruilen? Dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
 

Retourneren artikelen
Past je aankoop niet of had je er wat anders van verwacht? Dan willen wij dat graag weten. Zo kunnen wij onze artikelen nog beter aan jouw wensen aanpassen! Dus mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden of enige verplichting aan ons retourneren. Dat kan gratis via Kiala (Nederland en Belgie) of een PostNL agentschap (Nederland).  

Gebruik hiervoor het retourformulier dat je vindt in het pakket. V
ul het volledig in en voeg het toe aan je retourzending. Retourzendingen zonder duidelijk en/of volledig ingevuld retourformulier kunnen wij niet in behandeling nemen!

Na ontvangst van je retourzending wordt bij een ruiling het gewenste artikel per ommegaande verzonden. Wil je liever je geld terug? Dan wordt het tegoed binnen 10 werkdagen teruggestort (via onze betalingspartner Buckaroo, dit kan je dus terugzien op je rekeningafschrift) op de rekening of de creditcard waarmee je destijds betaald hebt. Wil je een artikel ruilen, dan stuurt Dresses Only eenmalig een nieuw artikel kosteloos naar je toe.

Beschadigde zending
Dresses Only streeft naar goede kwaliteit. Is je bestelling onverhoopt toch beschadigd bij ontvangst? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en houd je bestelnummer bij de hand. Tijdens kantooruren zijn we te bereiken op 013-4687821 (NL) of 02-5880791 (BE). Je kunt ons natuurlijk ook mailen via  klantenservice@dressesonly.nl. Samen zoeken we naar een gepaste oplossing. Bij een terechte klacht vergoeden wij altijd de verzendkosten. 

Onvolledige zending
Dresses Only streeft ernaar een bestelling compleet te leveren. Soms is dat door omstandigheden niet mogelijk. Is je bestelling niet compleet en heb je geen bericht van ons ontvangen, neem dan contact met ons op via
klantenservice@dressesonly.nl en vermeld hierbij je bestelnummer. Wanneer een bestelling niet compleet verstuurd kan worden, nemen we normaliter meteen contact met je op.

Verkeerde artikel(en) ontvangen
Heb je een artikel besteld, maar per ongeluk een ander artikel ontvangen? Onze excuses! Natuurlijk mag je het artikel binnen 14 dagen kosteloos ruilen via een van de 500 Kiala Punten of bij een postkantoor. 

•Zoek op de website een ander artikel naar wens uit. Controleer goed of je maat aanwezig is.
•Stuur ons een mailtje met als onderwerp ‘ruilen’. Vermeld in dit mailtje je ordernummer en welk artikel je graag zou willen hebben. Indien voorradig, zullen we het product voor je reserveren.
•Stuur het ontvangen artikel, de factuur met daarop de reden van retournering en een uitdraai van het mailtje dat je ons hebt gestuurd in de originele verpakking naar ons op. Let op! Verzend een pakket bij voorkeur via Kiala (NL en BE) of PostNL (NL).
Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.

Annuleren
We annuleren bestellingen die nog niet betaald en verzonden zijn alleen op basis van een gegronde reden.  Heb je een gegronde reden om te annuleren? Stuur dan een e-mail naar  klantenservice@dressesonly.nl. Wij beoordelen je verzoek zo snel mogelijk. Bestellingen die betaald zijn kunnen wij niet annuleren. 

Klachten
Heb je een klacht, vind je dat iets beter kan of heb je andere suggesties? Wij horen het graag! Stuur een e-mail naar klantenservice@dressesonly.nl.

Klik hier voor onze veelgestelde vragen.  

 

Mis geen actie meer! Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en krijg direct 5 euro shoptegoed!
Klanten over Dresses Only

jurken e-book